Hippie!!

nästa onsdag ska det bli hippie dag i skolan, jag felle och hedvig hade planerar att sova över hos vanadra men de fega ut som vanligt!!!
jag bara äääälskar att klä ut mig, men jag var och  prova kläder med hedda och felle man allt sitter så sjukt bra på HEDVIG!!!  så jag köpte en mönstrad tröja men med jämnförelse med hedvigs så e det inget ting!! jag hatar det men jag kommer på något.
nu sitter jag här med emelie medans hon spelar hennes COOLA bilspel medans hon sktiker FUCK YOU FUCK YOU HAHAHAHA!!!!    men vi har jätte mysigt! vi ska se på film. 

Så här ska emelie se ut!!
 och jag så här!!

Älskar er!!! puss

Kommentarer
Postat av: hedvig

älskar dig bessan! :D haha du gör mig glaaad!

2008-12-17 @ 16:17:57
URL: http://blondinhedda.blogg.se/
Postat av: bessan

pusssss

2008-12-18 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0