Frappino och en en snöstorm :D

hehej allihopa :D

idag slutade jag tolv men var tvungen att sitta och vänta på  stellas lektion men det var aas kul, man kan säga att det va den roligaste lektionen jag någonsin har varit på!! haha XD
när lektionen var slut så åkte vi in till stan, det var en SKIT snygg kille som satt bervid oss han hade en gigantisk louise vitton bag! hehe
när vi kom in till stan så köpte vi varsinn frapino och sedan åkte vi för att hämta Dixie.  när vi kom fram så var det seriöst snöstorm!! de blåste som in i helvette och vi var tvugna att vänta utanför för hundarna hade presis kommit hem! men jag hade en sätte mysig dag med lilla stella :D (äntligen kan jag kalla henne liten för jag pytte lite längre än henne XD)






puss puss :D

Kommentarer
Postat av: emilia

olalala, en riktig louis vuitton.. typiskt dig bessan att bry sig om designermärken, hahahaha xD i love it! puss på dig sötis

2009-03-25 @ 21:44:26
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0