hejhej!

hejhej......

i fredags var det faktiskt jättr kul :P eller i början varb det lite skumt men det börja flyta på mot slutat :D jag höll på att krossa en fönster ruta men som tur va cici ivägen :P de hade ett gigantiskt hus!! jag loovar det var de största jag någonsin sett! de hade ett gym, ett stort pool rum, en bio salong och då menar jag inte en vanlig hemmabio då menar jag en bio!!, de hadse typ tio plasma yv:s i källaren (jag va inte på någon annan våning).

det va några killar som hoppa i poolen, så cici och hennes kompis tog typ deras kläder och gömde dem :P
så de gick runt i kalsonger hela kvällen :D

sen på lördagen tog cicis familj med mig till en jätte mysig resturang där jag åt den goooaste middan någonsin, sen gick jag och cici och shoppa jag köpte ett par skor och en klänning :D och cici köpte sin första handväska!!!!!!! haha hon e söötast! sen när vi kom hem så hyrde vi film och köptr godis :D  haha ni mååste bara veta vad som hände på kvällen!! cici sa att hon hade ont i naveln som vanligt har hon ont på de skummaste ställerna! :P men ialla fall så skulle jag kolla vad det va, så jag tog en pinsett och skulle kolla men hon vägrfade låta mig röra det så jag sa till roada att komma hon kolla och sa att det inte va något, sen efter ett tag så kollade jag igen och såg att det var en ögonfrans som stack upp ur hennes navel! jag fick inte ta ut den så vi ropa på roada igen när hon hade tagit ut den så tyckte inte cici att det gjorde ont längre! sen blev det erth hour så vi släckte allt och cici sprang in varendsa vägg som kom inärheten av henne! :P haha

jag hade i allafall en jätte myysig helg hoppas att ni också hade det :P puiss puss

Kommentarer
Postat av: emilia

trevligt hus, vems vare?

2009-04-08 @ 19:50:32
URL: http://emiliaandthecity.blogg.se/
Postat av: Hanne

Hejsan Bess. Det var ju jätte längesen vi sågs :(

Men jag har utmanat dig på min blogg. Kolla in det. Pusssss <3

2009-04-23 @ 11:38:00
URL: http://stil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0