hej :S

hejhej alla :)
jag vet att jag e sämst på att blogga men jag har inga bilder så det värkar så tråkigt att läsa men jag har bestämt mig att bli lite mer teknisk och fatta hur man lägger in bilder från  min mobil :) (kommer aldrig att funka :P ) annars så kommer jag sno mina föreldtras kamera innan min syrra gör det!
och så har jag bestämt mig för att jag ska börja skriva om allt jag köper och kanske allt jag har tillochbörja me :P

nu sitter jag hemma hos emelie pemilie som pömsar lite för att hon hade så ont i huvudet :'( stakare :S
men jag väntar på att pappa ska svara i telefon för att komma och hämta mig :P

ses snart :P (hoppas jag :S)
pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0